Wróć do listy

Warsztaty Czwartkowe Praktyków Biznesu

W dnia 27 kwietnia 2017 roku odbyło się kolejne spotkanie organizowane przez nasze Stowarzyszenie wspólnie z Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN z cyklu ,,WARSZTATY CZWARTKOWE PRAKTYKÓW BIZNESU”. Tym razem, temat warsztatu były  ,,Emocje a podejmowanie decyzji zakupowych na przykładzie Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.”  Spotkanie poprowadziła dla nas Pani Dorota Szumiela-Janicka z firmy HBC Polska Sp. z.o.o. a jednocześnie absolwentka Executive MBA INE PAN.

    W trakcie wykładu przedstawiona została metodologia i obowiązujące standardy sprzedaż oraz zaprezentowano Case Study na przykładzie akcji marketingowej „X-mass” zrealizowanej przez firmy Coca Cola wraz z przedstawieniem jego efektów. Po wykładzie był czas na całą serię ciekawych pytań oraz dyskusję.

Prowadzącej, Pani Dorocie Szumiela-Janickiej oraz wszystkim uczestnikom chcielibyśmy serdecznie podziękować za udział w tym bardzo ciekawym wydarzeniu oraz zaprosić na kolejne wydarzenia, które będą organizowane przez nasze Stowarzyszenie.

 
DOROTA SZUMIELA-JANICKA

   Wyróżniona w VIII edycji Konkursu Polish National Sales Awards,
promującego etyczne praktyki i standardy sprzedaży oraz współpracy z
klientami, w kategorii Menedżer Sprzedaży – sprzedaż oparta o talenty
2016 roku.

Absolwentka Executive MBA, na kierunku Zarządzanie, w Instytucie Nauk
Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Absolwentka Podyplomowych Studiów
Wyceny Nieruchomości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła
studia magisterskie w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie,
na kierunku Finanse i Rachunkowość o specjalizacji: Analiza finansowa.

Współzałożycielka pierwszego w Polsce Stowarzyszenia Absolwentów MBA INE
PAN, promującego współpracę oraz  doskonalenie umiejętności wśród
Menedżerów Sprzedaży w różnych sektorach rynku. Ukończyła wiele kursów z
zakresu zarządzania przywództwa i coachingu. Uzyskała Certyfikaty m.in.
The Gap Partnership, Consultative Selling Skills, Schenk Institute,
SISIM, GBR.

Ze sprzedażą związana od 16 lat, z firmą Cola Cola HBC Polska Sp. z.o.o.
od 2005 roku. W trakcie swojej kariery obejmowała różne stanowiska w
dziale handlowym. Począwszy od Specjalisty ds. Sprzedaży, Regionalnego
Kierownika Sprzedaży Telefonicznej, Kierownika ds. Sprzedaży
Bezpośredniej Horeca w Warszawie. Obecnie na stanowisku Kierownika ds.
 Kluczowych Klientów, odpowiadając za Rynek Nowoczesny, Supermarkety oraz
Petrol w Warszawie. Odpowiada m.in. za zarządzanie współpracą z
klientami, budowanie i kreowanie wartości dodanej, wdrażanie i
monitorowanie akcji promocyjnych oraz analiza ich poziomu zwrotu
zyskowności i atrakcyjności.